Support diensten

SupportOp alle software, maatwerk en diensten kunt u een supportovereenkomst afsluiten. En niet alleen op wat bij ons is afgenomen. En ook op Cloud diensten.
Vaak heeft u bij de software al een onderhoudsovereenkomst. Die garandeert u van software updates, bug fixes en aanpassingen/uitbreidingen van de software. Maar wat nu als u een Cloud dienst afneemt? Of als u een vraag heeft over het gebruik, hulp nodig hebt bij een bepaalde functie, enkele instellingen wilt aanpassen? U kunt dan altijd een beroep doen op onze Support Services.

Wat houdt dat precies in?

Wat, hoe, wie, waar?

Voor onze bestaande klanten zijn korte support- en ondersteuningsvragen (tot 10 minuten) gratis, een stukje dienstverlening van onze kant. Ook bij langer durende vragen zijn wij u natuurlijk graag van dienst en staan u met onze kennis, raad en daad en hulp terzijde. De gemaakte tijd wordt u dan wel in rekening gebracht. U staat dus nooit alleen, u kunt altijd een beroep op ons doen.

Om het u makkelijk te maken bieden we support contracten op maat. In onderling overleg bepalen we een geschat aantal jaarlijkse supporturen, het gewenste service niveau incl. service tijden en response tijden en maken daar een jaarlijks te vernieuwen pakket van. U bent dan altijd verzekerd van directe ondersteuning van specialisten die uw situatie goed kennen en u snel kunnen helpen. Zodat u gauw weer verder kunt. Zoals onze andere tevreden klanten.

Meer weten of een specifieke vraag stellen?

Neem gerust contact met ons op of stuur een mail via onderstaande button!

Vraag over support diensten

 

Vierkant achter uw business