Processen

ProcessenWerk- en organisatorische processen worden ontworpen en ingericht naar de kennis en de mogelijkheden van dat moment. Na enkele jaren zijn zowel de technologie als maatschappelijke ontwikkelingen weer de nodige stappen verder. Denk bijvoorbeeld aan de ontwikkeling van mobiele apparaten en de opkomst van sociale media. Maar ook de meer traditionele ICT ontwikkelingen staan niet stil.
Dat biedt weer hele nieuwe mogelijkheden om processen in te richten, mogelijk te verbeteren en te optimaliseren.

Kunnen bestaande processen gestroomlijnd worden, waardoor mensen prettiger kunnen werken en de efficiëntie verhoogd kan worden? Of misschien stellen de ontwikkelingen je wel in staat op een hele andere manier naar je bedrijfsproces te kijken. Hoe kom je daar nu achter?

Wat, hoe, wie, waar?

Samen met u inventariseren en analyseren we uw bestaande processen. En de wensen van u en uw organisatie. Uw visie op de ontwikkelingen van uw bedrijf of organisatie. De manier waarop u nu en in de toekomst uw zaken denkt te doen.
Dat, samen met onze kennis van de ontwikkeling op ICT gebied, vormt de basis. We bekijken met u hoe we bepaalde stappen kunnen verbeteren of zelfs voorkomen. Kunnen we klanten zelf al bepaalde gegevens laten invoeren? Kunnen we gegevens automatisch verdichten, verrijken, samenvoegen, distribueren? Waar mogelijk handelingen voorkomen of plezieriger maken. Minder routineus.

We maken daarvan een blauwdruk en we bepalen met elkaar aan de hand daarvan het plan van aanpak. En uiteraard zorgen we ook dat alles wordt gerealiseerd en netjes wordt ingevoerd.

Meer weten of een specifieke vraag stellen?

Neem gerust contact met ons op of stuur een mail via onderstaande button!

Vraag over processen

 

Vierkant achter uw business